"Γυρω στο '87, ο Ioannis Dollas απο την Ξανθη απεκτησε απο τον ΟΔΔΥ 3 Moto Guzzi V7 Special, πρωην μπατσικιες. (Εχω δει καταδιωξη Suzuki PE175 απο Guzzi V7 στην Καβαλα-πολυ γελιο...)
Μια απο αυτες μου την εμπιστευθηκε ο Μ. Α. (?) για ανακατασκευη.
Εγω ημουν 20 χρονων μονο, αλλα ειχα δωσει ηδη εξετασεις με μερικες καλες ανακατασκευες R51/3 με sidecar, NSU OSL 251 κλπ.
Λιγους μηνες μετα, η χοντρουλα ηταν ετοιμη, με κυλινδροπιστονα απο 850 California, 5αρι σασμαν, αερογραφια κατα παραγγελια του ιδιοκτητη (Greatfull Dead- Cyclops), Delorto με στρογγυλα σλαιντ και επιταχυντη (φορουσε κατι δυστροπα επιπεδα) κλπ.
Λογω ελειψης ανταλακτικων (το ιντερνετ δεν ειχε βγει ακομα), πολλα φτιαχτηκαν σε μηχανουργεια η και στο χερι.
Αυτοκολλητα για τεποζιτο κλπ δεν υπηρχαν και ετσι κοπηκαν μασκες στο χερι και εγιναν βαφτα.
Το ιδιο και το "σημα" της "εταιριας" μου, στην πλαινη εργαλειοθηκη: με πινελακι!"
via the infamous FB group MRCG
No comments:
Post a Comment